راهنمای خرید فر توکار، معرفی ۱۰ مورد از بهترین فر توکار موجود در بازار

0

اگر نگاهی به آشپزخانه های مدرن داشته باشید حتماً جایی را برای فرهای توکار خواهید دید؛ این نوع فرها نه تنها برای آشپزخانه ضروری هستند بلکه ظاهر بسیار زیبایی را به فضای خانه و آشپزخانه می دهند. انتخاب بهترین فر توکار، ملزم به دانستن اطلاعات کافی در این زمینه و آشنایی با انواع فرهای موجود است. در این راستا و به عنوان راهنمای خرید بهترین فر توکار ابتدا به ویژگی های یک فر خوب پرداخته سپس به ده مورد از بهترین فرهای توکار موجود از نظر رضایت مشتری اشاره خواهیم کرد.

راهنمای خرید فر تو کار

راهنمای خرید فر توکار

اگر به آشپزی و پخت انواع کیک و شیرینی علاقه دارید و می خواهید در این زمینه خودی نشان دهید؛ لازم است بدانید که داشتن یک فر عالی و حرفه ای اولین چیزی هست که باید به آن فکر کنید. فر خوب ویژگی های مختلفی دارد؛ ویژگی ها معمولاً متناسب با انتظارات و نیاز مشتریان تعیین می شوند. به موارد زیر توجه کنید:

اندازه فر توکار

اگر دوست دارید که به جای فر های رو کابینیتی از فر های توکار استفاده کنید حتماً باید فضای مناسبی را برای آن، در دل کابینت های آشپزخانه خود داشته باشید. اندازه فرهای توکار در حالت معمول ۶۰ سانتی متر مکعب است به همین دلیل بهتر است که اندازه فر انتخابی شما دقیقاً برابر آن فضای انتخابی باشد تا جلوه زیباتری را برای فضای آشپزخانه ایجاد کند. با این وجود فرهای توکار دیگری با اندازه های ۴۵*۶۰، ۷۰*۶۰و ۹۰*۶۰ سانتی متر نیز موجود هستند و دو مورد آخر اندازه استاندارد فرهای توکار دوقلو می باشند.

انواع فر توکار

فرهای توکار از نظر نحوه کارکرد و تأمین گرمای خود در دو دسته فرهای برقی و گازی برقی تقسیم می شوند؛ هر چند که فرهای برقی نسبت به نمونه دیگر، محبوب تر و پرتقاضاتر هستند. دلیل این برتری، عملکرد بهتر فرهای برقی از نظر توزیع یکنواخت گرما در برابر نمونه های مشابه گازی و برقی است اما فراموش نکنید که فرهای گازی و برقی از نظر هزینه و مصرف انرژی نسبت به فرهای برقی بهینه تر هستند.

گنجایش یا اندازه فضای داخلی فر های توکار

اگر به مشخصات فرهای توکار به هنگام خرید توجه کنید با گنجایش های متفاوتی مواجه خواهید شد و مسلماً فری بهتر است که در کنار مشخصات خوب خود، گنجایش بیشتری نیز داشته باشد. شاید بپرسید که این اختلاف گنجایش که با واحد لیتر نشان داده می شود از کجا می آید؟ برای پاسخ به این سوال باید ذکر کنیم که گنجایش یا ظرفیت فرهای توکار بین ۵۱ تا ۷۶ لیتر متغییر است و این اختلاف تا حدودی به اندازه فرها بستگی دارد. اما در رابطه با فرها توکار با اندازه های یکسان همچنان گنجایش های متفاوتی را شاهد خواهیم بود. دلیل این تفاوت، نحوه طراحی فضای داخلی فر است اینکه چه مقدار از فضای داخلی فر توسط طراح و سازنده آن، برای پخت و پز در نظر گرفته شده است به طوری که همچنان کیفیت پخت مواد غذایی حفظ شود.

ویژگی های یک فر توکار خوب

فر توکاری مناسب است که:

  • بتواند دمای تنظیم شده توسط کاربر را به درستی فراهم کند زیرا دماهای بالاتر موجب سوختن و دماهای پایین تر موجب نپختن مواد غذایی می شوند به همین دلیل وجود اختلاف تا چند درجه سانتی گراد بلا مانع است این درحالی است که این اختلاف دما در بعضی از فرهای توکار تا ۳۰ درجه سانتی گراد هم گزارش شده اند. به همین دلیل در این مورد و به هنگام خرید فر توکار باید حساسیت بیشتری را از خود نشان دهید.
  • فضای داخل فر از بیرون به خوبی دیده شود.
  • بتواند به سرعت گرم شود و دمای تنظیم شده شما را در کوتاه ترین زمان ممکن فراهم کند. مدت زمان قابل قبول برای رسیدن دمای فر از صفر تا ۱۸۰ درجه سانتی گراد باید کمتر از ۴ دقیقه باشد.
  • بتواند مواد درون فر را به طور مساوی گریل کند. منظور از گریل، برشته و طلایی شدن سطح مواد غذایی است.
  • بتواند گنجایش قابل قبولی را در اختیار شما قرار دهد به طوری که برای پختن غذاهای خوشمزه ای چون بوقلمون و کیک ها و مرغ های بزرگ نیز قابل استفاده باشد.
  • دارای تجهیزات و آپشن های مختلفی چون تایمر قابل تنظیم، ریل تلسکوپی جهت دسترسی آسان تر به مواد غذایی درون فر، برنامه های پخت و پز متنوع برای آسان تر شدن کار با فر به خصوص برای مبتدیان، درب های شیشه ای سه جداره و بالاتر جهت حفظ گرما در داخل فر و جلوگیری از اتلاف انرژی، داشتن قابلیت های مایکروویو از جمله یخ زدایی و غیره باشد.

فر توکار اخوان مدل F25

فر توکار اخوان مدل F25 یک انتخاب مناسب برای افرادی است که قصد خرید فرتوکار برقی را دارند. این فر، یک طبقه است و در آن چهار المنت تعبیه شده است. فن داکتی موجود در این فر کمک می کند تا حرارت یکنواختی از دمای فر در کل محفظه داخلی فر جریان داشته باشید. از قابلیت های مفید دیگر فر توکار اخوان مدل F25 می توان جوجه گردان حرفه ای، گریل قدرتمند، ۸ برنامه پخت، یخ زدا و صفحه نمایش لمسی اشاره کرد. قیمت فر توکار اخوان مدل F25  و اطلاعات بیشتر آن را می توانید در لینک زیر مشاهده کنید.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

فر توکار اخوان مدل F30

زیبا، چشم نواز و حرفه ای حداقل واژه هایی هستند که می توان برای توصیف فر توکار اخوان مدل F30 استفاده کرد چرا که بدون شک این فر یک برند معتبر ایرانی و در لیست بهترین فر های توکار موجود در بازار قرار داد. این فر دارای سه المنت برقی، گریل فوق العاده قدرتمند، فن داکتی جهت ایجاد گرمایش سه بعدی و یکنواخت، سنسور حسگر پخت، شلف و ریل تلسکوپی، یخ زدایی خودکار با همان قابلیت های مایکروویو جهت گرم کردن غذاها، قابلیت شستشو آسان به دلیل جنس عالی لعاب داخلی آن و مهم تر از همه داشتن طراحی شیک با صفحه نمایش لمسی و شیشه مشکی تزیین شده می باشد. برای سفارش محصول به لینک زیر مراجعه فرمایید.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

فر توکار اخوان مدل F11

فر توکار اخوان مدل F11 در دسته فرهای گازی و برقی قرار دارد و این امکان را فراهم می کند تا بتوان از مزایای فر گازی در کنار فر برقی استفاده کرد که در نتیجه آن، در مصرف برق مخصوصاً در مواقع اوج مصرف صرفه جویی کرد. ویژگی بارز این فر، ارزان قیمت بودن آن است که در آن ویژگی های بسیار خوب دیگری چون داشتن جوجه گردان، گریل برقی، شعله پخش کن گازی، فندک اتوماتیک، ترموکوپل دو زمانه و ترکیب زیبای شیشه مات مشکی و بدنه استیل نیز قابل مشاهده هستند.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

فر توکار سینجر مدل SMS24

فر توکار سینجر مدل SMS24 به هنگام پخت و پز نتیجه خارق العاده ای را به شما می دهد چرا که مشتریان  از عملکرد آن راضی بوده و توانسته اند با کمک آن غذاها و کیک های خوشمزه ای را درست کنند. فر توکار سینجر مدل SMS24 در دسته فرهای گازی و برقی قرار دارد. این فر طراحی زیبایی از ترکیب دو رنگ مشکی و استیل مات دارد و می توان انتخاب مناسبی برای آشپزخانه های مدرن باشد. فر توکار سینجر مدل SMS24 دارای ۸ برنامه پخت، سیستم قطع کن هوشمند و خودکار، پخت سه بعدی و ریل تلسکوپی می باشد.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

فر برقی بیمکث مدل MF 0020 N

فر برقی بیمکث مدل MF 0020 N یک فر توکار گران قیمت با یک عالمه مشخصات و آپشن های ویژه است. طراحی ظاهری این فر، مشکی با شیشه سکوریت سه جداره است با این مزیت که محتوای درون فر با وضوح بالا قابل رویت است. این فرد دارای ۱۳ برنامه پخت ویژه می باشد به طوری که نمونه آن را به ندرت می تواند در فرهای دیگر مشاهده کرد. برنامه ریزی زمان پخت، مجهز بودن به تکنولوژی پخت سریع، تایمر فر، فن خنک کننده و فن کانوکشن برای ایجاد پخت سه بعدی تنها بخشی از مشخصات فر توکار بیمکث مدل MF 0020 N هستند چرا که می توان گنجایش بالا، صفحه نمایش لمسی، قابلیت یخ زدایی، دو عدد سینی لعابی، قابلیت سوپر گریل و برنامه پخت با تأخیر را نیز به آن اضافه کرد. طراحی ظاهری و قیمت به روز فر برقی بیمکث مدل MF 0020 N را می توانید در لینک خرید زیر مشاهده کنید.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

فر توکار گوفر مدل هلیون Helyon

فر توکار گوفر مدل هلیون Helyon یک محصول زیبا و باکیفیت ایرانی با طراحی خاص و ترکیبی از رنگ های مشکی و نقره ای است. صفحه نمایش این فر لمسی و نوع آن برقی می باشد. ابعاد مناسب و استاندارد، جوجه گردان، ریل تلسکوپی، فن گردش هوای گرم جهت یکنواخت سازی هوای درون فر و پخت مواد با دمای مساوی در کل فضای داخلی فر، برنامه های پخت مختلف، سینی استیک پز، شلف ظروف پیرکس، داشتن قابلیت یخ زدایی و تنظیم زمان پخت مواردی هستند که در لیست مشخصات فر توکار گوفر مدل هلیون Helyon تعبیه شده و می توانند برای شما بسیار کاربردی و مفید می باشند.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

فر توکار گوفر مدل ریمو

فر توکار گوفر مدل ریمو مناسب افرادی است که به دنبال یک فر با ظاهر کاملاً مشکی و براق همراه با عملکرد بالا هستند. عملکردهای از پیش تعیین شده این فر شامل گرمایش بالا، گریل مناسب، پخت با دو فن سه بعدی کانکوشن، پنل لمسی و دکمه ای، قابلیت پخت ترکیبی با ۱۲ برنامه پخت، مجهز به ریل تلسکوپی و شلف ظرف پیرکس می باشند. فر توکار گوفر مدل ریمو یک فر مناسب و کاربردی از نوع گازی برقی می باشد به نوعی که می توان آن را بهترین فر توکار برقی گازی معرفی کرد.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

فر توکار آلتون مدل V304

فر توکار آلتون مدل V304 مجهز به صفحه نمایش لمسی و طراحی چشم نواز است. حجم داخلی این فر ۷۲ لیتر و درب شیشه ای آن ۴ جداره است. وجود ۱۱ برنامه پخت در این فر به همراه سیستم پخت سریع، تایمر زمان پخت، یخ زدا، فن گردش هوای سه بعدی، ریل تلسکوپی، جوجه گردان و سینی گود مشخصاتی هستند که این فر را در لیست بهترین فرهای ساخت ایران قرار می دهد. شایان ذکر است که پوشش داخلی این فر از نوع لعاب دار بوده به همین تمیز کردن آن به مراتب آسان تر خواهد بود.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

فر توکار سینجر مدل SES1

چنان چه به دنبال خرید فر توکار ارزان قیمت و در عین حال بسیار با کیفیت هستید، فر توکار اسمارت سینجر مدل SES1 گزینه مناسبی برای شما با هدف خرید فر توکار ارزان می باشد چرا که در مقایسه با قیمت فرهای توکار موجود در بازار از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این فر ساخت ایران بوده و از نوع گازی و برقی می باشد. گنجایش فر سینجر مدل SES1 حدود ۵۸ لیتر است و انرژی اصلی آن در بخش پخت و پز توسط گاز اما برای جوجه گردان و گریل از برق تأمین می شود. درب شیشه ای این فر، سه لایه با نمایه کاملاً مشکی است. سیستم گرمایی هوشمند، فن خنک کننده مناسب، حداکثر دمای ۲۴۰ درجه سانتی گراد، سینی لعاب دار، شلف استیک پز و ریل تلسکوپی قابلیت هایی هستند که فر توکار سینجر مدل SES1 می تواند برای شما به ارمغان بیاورد.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

 فر توکار بوش مدل HBN559W3I

فر توکار بوش مدل HBN559W3I از محصولات برتر کشور آلمان و یک فر گران قیمت و لوکس به شمار می آید. وجه تمایز فر توکار بوش با دیگر مدل های موجود در بازار جنس عالی، طراحی زیبا و کاربردهای متنوع موجود در آن می باشد. این فر ۸ برنامه پخت غذا دارد پس با کمک آن می توان انواع غذاهای خوشمزه را تنها با انتخاب نوع پخت از میان برنامه های موجود همچون یخ زدایی، هوای سه بعدی، پخت پیتزا، انواع گریل و غیره درست کرد. از برتری های فر توکار بوش مدل HBN559W3I زیاد بودن گنجایش آن تا حد ۶۶ لیتر می باشد. لوازم جانبی همراه این محصول: یک سینی شیرینی پزی لعابی، توری، یک ماهیتابه و ریل تلسکوپی می باشند.

مشخصات قیمت و خرید در دیجی‌کالا

جمع بندی

خرید عالی و موفق تنها در صورت داشتن اطلاعات لازم و کافی درباره محصول محقق می شود. خرید بهترین فر توکار نیز از این نیاز مستثنی نیست. به همین دلیل و با استناد به این موضوع لازم دانستیم تا هر آنچه را که برای خرید فر توکار نیاز است؛ در قالب راهنمای خرید فر توکار ایرانی و خارجی در اختیار شما قرار دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

باتشکر از ارسال نظر شما